Det finns många fördelar med att bli medlem på Odlingsliv.se. Inte minst för att det är helt gratis. Inga dolda avgifter, inga kontokort behövs.

Bli medlem Logga in

Fröodling av Blåregn?

Välkommen till vårt nystartade forum! Just nu är inläggen få, men vi är så tacksamma för att du vill vara med och skapa liv i forumet. Alla bidrag, nya trådar och svar hjälper oss att växa och göra detta till en ännu bättre plats för alla. Tveka inte att dela dina tankar och delta i diskussionerna – tillsammans bygger vi ett härligt community!

Etiketter: 

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Jag såg en frökapsel som hängde på grannens Blåregn och frågade om jag fick ta den för att prova odla upp en egen. Det fick jag och gick in och letade lite på tips om hur man skall göra bäst.

Läser dock på de flesta ställe att det är väldigt ovanligt eller svårt att få upp en planta som blommar, eller åtminstone inte de första 15-20 åren…

Är det någon som har annan erfarenhet eller är det helt meningslöst att ens försöka?

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Odlingsliv
Privacy Overview

Denna webbplats använder cookies för att vi ska kunna ge dig den bästa möjliga användarupplevelsen. Cookiesinformation lagras i din webbläsare och utför funktioner som att känna igen dig när du återvänder till vår webbplats och hjälper vårt team att förstå vilka delar av webbplatsen du tycker är mest intressanta och användbara.