Det finns många fördelar med att bli medlem på Odlingsliv.se. Inte minst för att det är helt gratis. Inga dolda avgifter, inga kontokort behövs.

Bli medlem Logga in

Odlingsliv v.37 2025

Välkommen till vårt nystartade forum! Just nu är inläggen få, men vi är så tacksamma för att du vill vara med och skapa liv i forumet. Alla bidrag, nya trådar och svar hjälper oss att växa och göra detta till en ännu bättre plats för alla. Tveka inte att dela dina tankar och delta i diskussionerna – tillsammans bygger vi ett härligt community!

Etiketter: 

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Den kanske största förändringen den här veckan är att ”Min trädgård” blir ”Mina trädgårdar” istället.
    Det kan så klart vara så att man har flera trädgårdar eller att man kanske vill skaffa en framtidsträdgård, eller en tidigare trädgård och då skall det så klart gå att lägga upp på samma medlemssida.
    Så från idag går det alltså bra att lägga upp flera trädgårdar och obegränsat med antal ”rum” i varje trädgård.

Dessa medlemssidor ärr fortfarande väldigt begränsade, men vi kommer längre och längre för varje vecka.
    Dina trådgårdar hittar du under ”Mina sidor” i menyn när du är inloggad,

Vi har också provat en poänggradering av våra medlemmar med rankning för hur mycket de deltar och bidrar på sidan. Vi har dock kommit fram till att vi nog inte kommer köra vidare på det för att undvika att nya besökare skall känna sig mindre betydelsefulla.

Det här jobbar vi med denna veckan:
    * Utveckling av Mina trådgårdar under Mina sidor (för inloggade medlemmar)
    * Diverse justeringar i övrig design på Odlingsliv.se
    * Buggfixar

Med ökad trafik blir det allt viktigare för oss att kontinuerligt informera om vad som händer här på mötesplatsen och denna digitala trädgården. Inte minst för att också kunna ta emot era synpunkter, önskemål eller rapporteringar om eventuella buggar. Använd gärna forumet och svara i ett av våra inlägg här eller i kategorin ”Synpunkter och förslag” i forumet. Det går såklart alltid att maila oss på redaktionen@odlingsliv.se också.

Har du några tankar om funktioner som skulle vara till nytta på sajten?

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Odlingsliv
Privacy Overview

Denna webbplats använder cookies för att vi ska kunna ge dig den bästa möjliga användarupplevelsen. Cookiesinformation lagras i din webbläsare och utför funktioner som att känna igen dig när du återvänder till vår webbplats och hjälper vårt team att förstå vilka delar av webbplatsen du tycker är mest intressanta och användbara.